Sadece Bir Kez


Sadece bir kez,
Aklındaki olmayı istedim.
Sadece bir kez,
Soluduğum nefes,dudaklarında son bulsun istedim.
Göz kapaklarımı her kırpışımda karşımda olmanı istedim,
Sadece bir kez.

Hayal dünyanda kendime bir yer istedim.
Herşeyden küçük,hareket bile edemediğim.
Sadece bir yer.
Göz bebeklerinde kendimi görmek istedim,
Sadece bir kez,tek bir kez.

Çok şey mi istedim?
Aldığım nefesin anlamlı olması için seni istedim,
Sadece seni.
Çok şey mi Söyle!
Etrafındakilerden farklı olmak istedim.
Bir kez olsun,sadece bir kez.

Sadece seni sevdiğim için.
Neden diye sorma,
Hiçbir cümle anlatamaz hislerimi.
Zaten fazla kelimem de kalmadı cebimde.
Şuan yoluna döktüklerimle idare et.

Sadece bir kez sevdiğini söyle,
Cümlenin sonuna kalbinden ufacık bir parça eklesen bile,
Yürekten söylemişsin gibi sevinirim.
Sadece bir kez,benim için gülsün yüzün,
Sadece bir kez.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mutluluğun Paragrafı

Sevmek Yetmez

Hayal