Mutluluğun Paragrafı

  Elbette ki kendimi hep daha çok seveceğim.İçimi karanlık kapladığında,gerekli olan aydınlığı sağlayan herhangi birisi değil,o birisi benim.İnsanları,iyi şeyleri ve tabii ki kötü şeyleri kendime çeken de benim.Mutluluğumu adımlarımla sağlayabildiğim gibi,zaman zaman nefsime yenik düşerek hüsranın tadına bakmayı sağlayan da yine benim.Kafamı karıştıran,soruları arıtıp cevaplar üreten,çözümleri sonuca bağlayan yine aynı kişi.Sadece Ben..Şuan megoloman tavırlar içinde boğulan da benim.Kendimizi hep daha çok sevelim beyler,hanımlar!Herşeyden,herkesten daha çok.Odaklanın,kendinize yakın hissettiğiniz kalplere,olabildiğince odaklanın.Kendinizi ne kadar çok sevdiğinizi insanlara,hatta objelere bile belli edin.Tüm bunları kendi saygınlığınızı bozmayacak şekilde yaparsanız;Sevildiğinizi hissedeceksiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sevmek Yetmez

Hayal