Kalem ve Sorgu



Bir insan kendini ne kadar çirkinleştirebilir?

 Güzelleşme çabalarının aslında çirkinleşme ile eş değer olabileceği size de mantıklı gelmiyor mu?Nedense sorasım geldi.
 Güzelleşirken çirkinleşiyor muyuz?Aynaya günde kaç kez bakıyoruz?Bakın mantıklı bir sebep buldum.Kendimizden mi sıkılıyoruz ne?Bazılarınızın"Aman çok zekisin."dediğini hissedebiliyorum.Bunun farkındaysak nedendir orjinalliğimizi bozma çabası?Can sıkıntısı mı?Yoksa dünyadaki herkesin birbirine benzemesini mi istiyoruz?
  Kendi haline bırakalım zamanı.Saçlarımızın beyazladığını görelim.Derimizin sarktığını,dişlerimizin azaldığını görelim zaman içinde aynaya baktığımızda.İnsanız işte yaşlanıyoruz.Yaş dedim de aklıma geldi;
  "Kadınların yaşı sorulmaz." Neden? Mantıklı bir açıklaması var mı? İşte klasik bir cevap "Ayıp!" Yaptığımız birçok şey ayıp değilde bu mu ayıp?Kadınlar yaşlandığını fark etmiyor mu?Sorunca "Aaa yaşlanmışım" mı diyorlar.Ben kalemi elime alınca herşeyi sorguluyorum,bunun farkındayım.
    

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mutluluğun Paragrafı

Sevmek Yetmez

Hayal